terça-feira, 24 de fevereiro de 2009

Notas sobre umha estafa anunciada ...: Os parques eólicos do bipartito e os pantanos franquistas

Do 2007 UDNG tem esta Resoluçom do 29 de Janeiro pola que se publica umha relaçom de solicitudes de autorizaçom para a instalaçom de parques eólicos, publicada no DOG do Martes 6 de Fevereiro do 2007.


Ignora se forom concedidos ou nom. Sería necessario consultar no DOG se forom autorizados ou nom (se nom o forom suponho que constará no DOG, já havía Lei de Transparencia) e se forom expropiadas ou nom as terras.

No Pindo, em Ezaro, a uns Kms. de Caldebarcos em outras partes ... (em Carnota hai um insigne alcalde Popular, o Sr. Ouro, coido lembrar que se chamava) forom instalados uns 30 muiños que nom sei se constaran no DOG, quizais servissem só coma cebo. Porque o casso é que os muinhos ou "aerogeneradores", como me explicava um albanhil medio alcoholico do Pindo (eu lira em algumha parte que faríam falla torres de alta tensom, e él insistía em que torres ou cableado, que os muinhos per se nom valíam para nada) nom sirvem instalados sem máis para nada, tenhem que estar conectados a umha central eléctrica por algum dispositivo e dende alí, ou desde outra parte, nom sei, tem que ser distribuida a suposta energía que producem a outra parte. É o que parece sugerir a Wikipedia baixo a voz "aerogeneradores". Tamém podería ser que os aerogeneradores simplemente nom servissem para nada, nom fossem máis ca um timo, tal vez orientado a demostrar a absoluta ignorancia dos nossos governos ... um complot da CIA ou algumha organizaçom similar.

Em Galiza houvo (outra vez) gram agitaçom mediática co tema da adjudicaçom dos parques de energia gerada polo vento. Os terreos ainda nom forom expropiados porque os projectos nom se aprovarom, pero pola prensa sabemos que havia grandes nomes implicados na creaçom dumha empressa de energias alternativas galega, coma o empressario Amancio Ortega, e que o concurso já foi adjudicado, com Amancio fora, coido. O dia que sinalam alguns periódicos como o da data de publicaçom da resoluçom de adjudicaçom no DOG, simplesmente era sábado e nom se publicava o DOG.

A Wikipedia em espanhol da um resumo da situaçom da energia eólica no mundo. UDNG supom que em Galiza, probablemente em Espanha, onde Galiza é despois de Castilla la Mancha, onde é secretaria do Partido Popular Dolores Iglesias de Cospedal, se umha página de Facebook ao seu nome é correcta, a segunda comunidade autónoma com máis megavatios producindo, os aerogeneradores, como dicía o albanhil alcoholico do Pindo, que nom estam conectados a nada, som simplesmente um fraude, que quizais Tourinho e Quintana chegarom a detectar e todos pactarom resolver adjudicando os miles de megavatios a empressas pantasmas, que, graças a Deus, UDNG supom que nom os levantaram nunca. É o que com moita menos claridade parece sugerir o Sr. Barreiro Rivas (o entrevistador de Quintana no livro: "Projecto de Naçom") neste artigo, comentando este outro cumha breve historia da cuestom, ambos na Voz de Galiza.

Sobre o Plano Eólico Uniom por umha Democracia Nacional Galega tem um pequeno dossier que quizais algumha tarde revisse. A súa postura oficial é que os "aerogeneradores galegos" sem conexióm a nenhuma central eléctrica e sem verter a súa energia transformada directamente á rede por nenhum medio som exactamente igual cos pantanos de Francisco Franco, e as pressas que tamem dise que se estam a fazer ou já se fizerom, um meio de facer crer que há algumha actividade, intoxicar a prensa, e crear umha ilussom de actividade mentres se vive numha dictadura, numa dictadura autonómica, integrada noutra maior, o governo socialista espanhol, que tem como Jefe de Estado o Rei de Espanha, Don Juan Carlos I de Borbón.

De feito, a broma parece que tem éxito e em China estanse a inventar "aerogeneradores levitantes". UDNG pensa que é umha tontada (e Consumer Eroski tamem), pero ao parecer tenhem moita aceptaçom entre os governos.
A lista de parques eólicos instalados em Galiza a día de hoje pode acharse nesta página.